Subscribe Us

header ads

Welcome back Hayatun :p

Alhamdulillah atas nikmat iman dan Islam.Selawat dan salam buat Rasul Junjungan Nabi 

Muhammad s.a.w. 

Sollu a'lannabiy 
Welcome back Hayatun :p
buat2 poyo.Maaf kalau ada yang nak termuntah.hehe


Kali terakhir ambe menulis entri pada 12/8/ 2013.

dan hari ini 13/12/2014

Tudia..tudia..lama blog kesayangn ambe ni ditinggalkan. T.T

Mintak maaf cik blog.
Dengan semangat baru dan azam baru,Cik Hayatun dah kembali semula.
*bajet retis sikit.haha
Ambe rasa minat ambe memang menulis sebab dengan menulis ni boleh lontarkan idea dan sharing information with the easy way.Kalau nak p ceramah depan orang ramai memang tak lah...hee.so..why not we use this medium to express our feeling, sharing d opinions, and others.kan?
Actually, ambe agak sedih dan terkilan dengn diri sendiri?
Hmmmm..
sebab? sebab?
Aku rasa aku x banyak membantu saat orang lain g berkhidmat kat merata tempat.huuu.
Kalau tahun lepas,ada jugak join fesi kat Kedah time cuti....Tahun ni xdapat sebab clash dgn tarikh lain..huk2..
Orang memang akan tengok aku ni rajin keluar, program ni program tu...kalau kat maktab..memang kaluar je selalu..sebab bagi aku tu je cara aku nak sumbangkan untuk Islam...
Kalau nak harapkan maktab saja, aku rasa dunia aku tak berkembang...sebab aku duk ngedap esaimen, kelas, esaimen, kelas..
Aku rasa kosong. Sebab tu aku join program2 luar, sukarelawan or etc..
Tapi ni bagi akulah..apa yang aku rasa.
Orang lain mungkin xrasa mcm ni..sebab org lain character berbeza..minat pon berbeza..so it sokey..
Contoh :
A . suka makan karipap
B . suka makan kuih kacang, tak suka karipap
A kena marah B ke? B kena marah A ke?
Tak perlu :)
Sebab dua2 pon mengenyangkan. A hormat B. B hormat A .makan je lah yg mna minat.
 :)
So I need to do something !
Jom manfaatkan cuti yangberbaki.
Cukuplah entri WELCOME BACK.haha
Banyak lak potpet.
As conclusion : Fikir2kan..:
#Hidup kita untuk bahagiakan diri kita saja k?
#Apa yang kita sumbangkan untuk agama?
#Nabi akan tersenyum ke kalau dapat ummat macam kta?
Pasakkan tauhid dalam diri.Sebarkan kasih sayang.











Post a Comment

0 Comments