Subscribe Us

header ads

i miss my friends...








assalamualaikum...=)

mm....hari ni aku rasa rindu pulak kat kawan2 yang kat matrik dulu...especially...ida..dhiya...dini....hanis...teha...n rmai g....nak tlis sume komfem tak habis...hehe..

so...aku ada lirik nasyid khas kat korang...nasyid ni kumpulan nasyid sekolah aku nyanyi...waktu kat agama kedah...hayatilah ye..walaupun tak da muzik..buat2 macam ada...hehe

Persahabatan ikatan mulia..
Disulami dengan kemanisan iman..
Berlandaskan sunnah rasul yang mulia...

Duhai teman...
Jagalah hatinya..
Usah kau lukakan jiwa nuraninya...
Semoga ikatan kekal selamanya...

Tika kau duka dia tetap disisimu...
Tika kau gembira dia tetap bersamamu...
Indahnnya hidup bersama teman sejati..
Semoga bahgia dunia akhirat...

Teman sejati pasti sukar dicari..
Teman ketawa sering bersua...
Teman setia tetap menanti..

Indahnya hidup bersama teman sejati..
Semoga bahgia dunia akhirat...



*Aku tak sure lirik nasyid tu...mungkin ada yang silap...hehe..yang penting..aku ikhlas nak tujukan nasyid ni kat korang ...

Thanks for being my friends....kenangan kita belajar kat matrik dulu takkan aku lupakan....Aku bersyukur dapat kawan2 yang baik macam korang...dan aku doakan agar kita semua akan berjaya mencapai cita2 kita samada di dunia dan di akhirat...InsyaAllah...

nie antara gambar2 kenangan aku dengan sahabat2 kat matrik...aku pilih sikit2 je la...lagipun ada jugak gambar sahabat2 yang aku tak ada....
aku dengan ida..
ida..kalau ada ida..adalah aku..kitorang selalu jalan due2...kalau aku jalan sorang2..satg ada la yang tanya..mana ida?..cita2 nak jadi lecture..dan memang sesuai jadi lecturer...kalau dia ajar aku..kalau aku kata tak paham..mesti dia akan ajar sampai paham..hehe...

hanis n dhiya
dhiya....seorang yang sangat pandai mengajar..memang paham kalau dhiya ajar...terel jugak dalam bi...band 4 Muet...ada sekali tu kena terang pasal produk dalam bi..fuhh....mantap!
hanis n aku
seorang yang sangat berbakat dalam edit2 nie...edit gambar ke...video ke..n pandai jugak buat banner...aku rasa nak suruh hanis tolong urut tangan aku sebab hanis memang pandai urut....hehe..

dini n aku
seorang yg sgt pendiam...tapi diam2 berisi...result gempak2...suka cerita kisah2 nabi ,sahabat2 or kisah teladan kat kwn...kalau tengah tak de kerja mesti dia akan cerita...dan aku suka dengar..hehe


aku n teha
my roomate...ade yg kata muke kitorang sama...tapi aku rse aku lagi tembm dari teha,..hehe..dan  ape yang buatkn aku teringt kat teha ialah...'ayam goreng'...


buat sahabat2 aku yang lain..smada waktu sekolah rendah ke...menengah ke...jangan terase lak...korang pun kawan dunia akhirat aku...cumanya kali ni saja2 aku nak tulis pasal kawan2 matrik...t insyaAllah..aku tulis sal korang eh....hehe...ukhuwah fillah abadan abada....^^

maassalamah waiilalliqa'...=)







Post a Comment

8 Comments

miSs_caCtuS^^ said…
salam alaikk ya habibatiku~..

baru prasan ada post ni..
hehe syukran.. sgt terharu sygku! =]
apapun memori ngan yatun is the best(masa memori) lari sana lari sini.. lawak la yatun.. huhu.. tp result susah payah kita.. fuh puas btul.. walaupun ada kritikan dr phak2 lain, ttp kuat dgn adenye yatun.. huhu.. sykran, yatun pemberi smgt hanis waktu tu.. trimas sgt2 =] i love you! :-*
hehe..2la...lawak bile pikir balik pasal memori...
ingat x yang kita jaln bawk banner....
xsangka semgt betul kita waktu tu kan...
jalan kaki kowt...mcm org jual karpet..hehe
yup,,,memang puas hati...
afwan..tapi hanis yang lagi banyak tolong yatun..teman jumpa enck mahfuz.buat video..hehe...
shukran jugak kat hanis...
i love u tooooo....
ukhuwah fillah abadan abada...<3
(kat blog xley buat love)...hehe
miSs_caCtuS^^ said…
jauh tu tun.. jauh sgt kot kita bjlan. huahuahua tp smgt tahap gaban oh time tu >.<

serius kalau la masa tu leh tgkp gambaq.. kekeke.. walaupun kena komen ngan ktua kita pas tu.. xpa la.. sapa suh dia x habaq awai2.. hahahaha..

htnpe kamu sy xdpt jugak siapkan banner tu ciktun.. huhu... i love u lahh =] ha ah kat blog xleh wat love.. xpa2.. nnt wat love byk2 kat fb :D
ingtkan tuan kedai buat bnner 2 nk tlong hntar....hehe...
p memang jauh...blik rse dekat...hehe..

ha dah bwat dh byk2 kat fb..hehe
miSs_caCtuS^^ said…
hahaha cntik love yatun buat.. >.<

duk rasa cm dia nk tlg gak.. aha xpala ..dia busy tu.. keke

=]
Aton!rindu kt hang jugak...(^_^)....terigt kte g blajar same2...ko pon nk jd cikgu nanti..insyaAllah..kwn aku nk berjaya dah nie.....hehe...insyaAllah...aku sentiasa doakn kejayaan ko aton...stay in cute, peace and islamic,ok!Moga pershbtn kte diberkati oleh Allah SWT...amin.....
TheThornyMe said…
salam.. hayatun..
ingat lg saye???
ni anis...
rindu la kat awak... (^_^)
w'salam...
erm..ada ramai anis nie...
yg mna stu kah??hehe..
ce ce bg klu sikit..hehe