Subscribe Us

header ads

gambar si comel ni..






a
ssalamualaikum..=)

alhamdulillah...atas nikmat iman dan ihsan..

ok..angry bird..sapa tak tahu kan..popular kot skarang..
btw,mula2 aku pandang sebelah mata je kat games nie..
'pe kes main games burung'...'men la masak-masak ke,kelas sikit'..=.=''
haha..tu first impression aku...
but then,sorang budak comel nie...(c i k s u e..hehe)
downloadkan kat laptop aku..kat google chrome la..




next...aku pun konon2 try la...
fuh..sekali try...
'yey..jatuh pown kayu tu,mati si bulat tu!..'

then..next level..
'alamak,awat susah sangat ni..geram3...cuba lagi..cuba lagi'...




tanpa aku sedari..
dah berlevel2 aku main..
dan sampaila sekarang...aku duk main lagi..
hehe..kesimpulannya..
mainla Angry Bird untuk menghilangkan TENSION...=D
tapi kalau tak terel..
Tension korang akan naik melonjak..@@





Then,selamat melihat gambar2 pak cik google bagi kat aku...=)











Yang nie..aku amik kat kawan aku..hehe
Comel kek nie..tapi tak boleh makan sebab ada tutttt...=.=''


Pizza pown,ada bentuk angry bird..huhu




ok...untuk nampak macam ilmiah sikit post kali ni...sila baca tekan link bawah nie...  http://ceritasekupang.blogspot.com/2011/10/sejarah-pembangunan-permainan-angry.html

sejarah pembangunan anry bird..kalau tetiba masuk dalam periksa nanti..
bolehla jawab..=p





Post a Comment

1 Comments

Hana said…
suka men angry bird