Subscribe Us

header ads

Memori 4IHSAN..


Alhamdulillah..bersyukur kehadrat Ilahi atas nikmat Iman dan Islam ..bersyukurlah 
jika kita dilahirkan dalam Islam ..




Depan: Dari kiri korang:
Naemah,Hazirah,Izzati,Izzati Yusof,Amirah,Fatimah,Hamizah,Humairak,Hayatun(aku),Alwani.
Belakang: Dari kanan korang:
Nizarman,Qusyairi,Awiz,Ku,Hafifi,Izzat,Sidqie,Asyraf,Hazran,Aizuddin,Et,Hafiz


Ok..apa kaitan dengan gambar fb atas ni? Actually,tengah2 masak tadi..aku rindu zaman sekolah..especially,
my ex-lovely class, 4 Ihsan...5 Ikram pown best jugak tapi 4 Ihsan best lagi...weewit..hehe

Jap..apa kaitan kalau ingat pown? Tak..tetiba aku rasa nak mention aku rindu kat kelas 4Ihsan tapi...aku mention kat blog je la..sebab kawan aku kata..len kali mention la sekali...(tu kat facebook)

Tapi aku nak cakap apa pasal 4 Ihsan eh?...banyak sangat kenangan sampai aku tak tahu nak cakap mana satu..Tak pela..post kali ni aku nak cerita tentang peribadi kawan aku..pada pandangan aku..dan of course yang baik2 je la..tak baik bukak keaiban orang...tapi semua baik..tak de yang jahat pown...=)

Jap sebelum tu...kelas kitorang dulu selalu menang kelas tercantik..tak caya..nah tengok bukti..>>



Ok...first...kita mulakan dengan kaum hawa dulu ye..ladies first..=)

 Naemah:
  • Seorang yamg pendiam
  • Terel Kimia.
  • Aku selalu pinjam buku dia kalau tak siap keje..haha
  • Aku suka dengar dia gelak..lain daripada yang lain..hehe
Hazirah:
  • Budak paling comel dalam kelas aku..weewit..hehe
  • Smart berpakaian KRS.
  • Happy go lucky girl
  • Sekarang study BI..sama macam aku ..tapi dia masuk maktab awal..kat IPDA..
  • Aku selalu tanya dia kalau ada pape tentang TESL nie..kira jadi panduan aku la..
  • Thanks Hazirah sebab banyak tolong aku..=)
Izzati
  • Seorang yang sangat kemas.Buku dia..fuhh..memang kemas..tulisan lawa.
  • Rajin...kerja sekolah tu..jarang kalau tak siap.
Izzati Yusof
  • Seorang yang sangat lemah-lembut.
  • Pendiam jugak..kadang2..
  • Aku tak pernah dengar dia marah..
Amirah Ahmad
  • Tinggal kat Kuala Kedah.
  • Pandai jahit2 nie..kalau tak silap aku la..
  • Dia rapat dengan cikgu Ruslah..
Fatimah
  • Penolong kelas 4Ihsan.
  • Terel Add Math ,Biology,Fizik..
  • Semua la senang cerita..
  • Jauh beza dengan aku yang Add Math selalu dapat markah cukup2 makan..=.=''

Hamizah.
  • Terel Fizik.
  • Suka dengar lagu Korea.
  • Budak laki tak berani kacau dia..garang.
  • Tapi bagi aku tak garang pown..kan mizah? hehe
  • Dulu tinggal kat Pahang.sekolah TAHAP
  • Putih macam Cina.muka macam Korea pown ada..hehe
Humairak
  • Orang Sungai Petani.
  • Sekarang study kat UIA.
  • sweet person.
  • Selalu nasihat aku dulu.
  • Tempat luahan perasaan aku.
  • Yela,katil tepi je dalam bilik.
  • Dia yang banyak mendorong aku untuk jadi muslimah yang lebih baik..Terima kasih myrak..=)
Alwani
  • Tulisan lawa ..macam tulisan komputer.
  • Terel debat dan pantun.
  • BM terel nie.
  • Dulu duduk tepi ak dalam kelas.
  • Kalau bab2 jaga suiz lampu..dia la..hehe

Ok...kaum Adam pulak..(malasla pulak aku nak taip..haha.)

Tak pe2..teruskan perjuangan Hayatun..sikit lagi..!!

Nizarman
  • Aku tak tahu nak cakap apa tentang dia.
  • Dia penah cakap kat aku dulu..'Hg orang Melayu ke apa,BM pown boleh fail?'
  • Terasa kowt hat nie...tapi nie la yang bagi aku semangat dan kesedaran...waktu tu first exam..aku fail..huu..malu...tapi sekali tu je la..Start dari tu..aku g tusyen sebelah rumah..Tusyen BM..huu..dasyat!
Qusyairi.
  • Orang panggil Kucai.
  • Satu matrik dengan aku.KMPP.

  • Awiz
  • Sekarang blaja kat maktab IPG Perlis,sama dengan Hazran.
  • Budak laki paling rajin kemas kelas.
  • Kalau hari dia bertugas..memang nampak la pagi2 pegang penayapu.
  • Dan aku rasa budak laki paling rajin dalam kelas.
Ku
  • Orang panggil dia Pak Ku.
  • Muka macam pak arab.
  • Duduk depan Alwani.tepi Awiz dalam kelas.
Hafifi
  • Dulu jadi ketua aku waktu BADAR.
  • Exco Tamrin.
  • Geng2 nasyid.
  • Sekarang study Pendidikan Islam kat IPDA.
  • Duk tepi Hazran dalam kelas.
  • Garang gila dalam kelas..tambah2 kalau pakai baju kadet polis( kata Hazirah)
Izzat
  • Suka menyanyi dalam kelas.
  • Duduk tepi Asyraf. depan sekali.
Sidqie
  • Ketua kelas 4Ihsan.
  • Dulu aku satu matrik dengan dia.KMPP.
  • Budak laki paling kamcing..bagi aku la.
  • (kamcing=senang klo ade pape hal ak nk gtaw dlu kat klas)
    (jgn slh anggap !. )
Asyraf
  • Terel Arab nie.
  • Pelajar cemerlang STPM Smkak.Tahniah!
  • Pandai debat.Kalau kat kelas..aku cukup takut nak debat dengan dia.tobat kalah.
  • Tapi Alwani dia boleh lwan dengan Asyraf.
  • Err...pelik panggil Asyraf..orang panggil die KJ..
Hazran
  • Suara sedap.Tu yang selalu jadi tekong nasyid.
  • Terel Arab jugak .
  • Orang panggil Yan.
  • Sekarang kat IPG Perlis..sekali dengan Awiz.
Aizuddin.
  • a.k.a Pak Din.
  • Kawan sekolah lama Humairak.Sekolah Al-Islah.
  • Rapat dengan Siqqie.
  • (sidqie-salah eja atas tuh-pak din habak)
Et
  • Et..nama penuh hg ape?aku lupa..haha..sorry..
  • Terel IT..buat2 video,pebaik2 komputer, serah kat dia..
  • Kalau lepas dia dapat pebaik something kat kelas..satg..suma akan sebut 'ETTTTT'....haha..
    Sorry et...aku ingt dah nama  hg..zahir~
Hafiz
  • Aku jarang sembang dengan dia dulu.
  • Pendiam.
  • Dia ada kakak..belajar kat SMKAK dulu..kak dia selalu datang kat SMKAK dulu..
  • tu yang taw tu..

Ok..cukup la tuh..penat taip banyak2 nie...
btw,aku teringat time jamuan kelas dulu..
Best .. kitorang budak pompuan relaks je..
laki la yang sediakan bahan2 makanan nie..
ha..best kowt..macam puteri..haha..TQ kawan2..
waktu tu jugak..kitorang ada buat luahan perasaan..
Ada yang nangis..
Tapi  bagi aku..
Nie la kelas yang paling best waktu sekolah dulu..
Best sebab apa...sebab banyak sangat sebab sampai aku tak tahu nak cakap mana satu..hehe

Walau kat mana pown korang berada sekarang..Aku akan ingat korang selalu.
Walaupun aku jarang contact..pompuan ke laki ke..tapi..
tak bermakna aku lupakan korang..
Terima kasih sebab jadi kawan2 aku waktu Form 4 dulu sampai sekarang..

Lastly, aku mintak maaf kalau pernah buat salah dulu..=')
Semoga ukhuwah berkekalan dunia dan akhirat..












Post a Comment

0 Comments