Subscribe Us

header ads

Sakitnya,Ya Allah...!!

assalamualaikum...=)

Ya Allah..sakitnya....apa yang sakit??belakang mak aku....taw sebab ape..sebab kena enjit dengan Epidural..mak aku tak de lah kata sakit kat aku..cuma bila aku bayangkan...Ya Allah..sakitnya..Korang taw tak apa Epidural??...







Epidural nie dienjit kat mak aku waktu nak bersalin...tujuan untuk tahan sakit...tapi function lain aku tak berapa pasti..enjit tu pulak kat bahagian pinggang..belah belakang...korang boleh bayang tak kena enjit kat situ..Ya Allah..sakit..

Kat sini la kena enjit..tapi ni bukan gambar mak aku..ni gambar hiasan semata2...



kalau nak tahu lebih lanjut tentang epidural nie..aku dah sedikan link2 kat bawah...kalau korang ialah seorang perempuan..korang kena baca ni...persediaan untuk masa depan..nanti kalau doktor kata  nak enjit epidural..tak delah korang tertanya2..'apa benda epidural tu doktor??'



http://drjasonong.blogspot.com/2009/11/epidural-pain-relief.html


Jadi aku ingin menyeru diri aku dan korang agar kita lebih menghargai ibu kita...Banyak pengorbanan yang dibuat untuk melahirkan kita....







Post a Comment

0 Comments