Subscribe Us

header ads

Kalaulah boleh tumbuk!!



Alhamdulillah atas nikmat iman dan ihsan.Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w  dan keluarga Baginda.

Kalaulah boleh tumbuk!! Dush!Dush! Err..geram! Tak bolehka hg tak kacau hidup aku,dah aku kata tak suka,means tak suka la..aku benci hg!Benci hg!!
Awatla selalu sangat kacau hidup aku,time kat maktab kacau,waktu cuti lagi la dasyat.satu keja pown tak jadi.Huh!Awat hg suka kacau ak ha..Encik yang bernama  @##$#$%$&^%%$$### !!!!!!!

Susah sangat ka nak paham! P men jauh2 dah la.Aku taw la memang suma orang hg kacau tapi aku nie jenis lain.Kalau hg kacau aku,satu keja tak jadi.Macam mana aku nak buat tak taw,aku manusia.Aku tak tawla macam mana orang boleh tahan dengan hg,boleh plak buat tak tahu je,boleh je jadi keje macam biasa.Aku rasa aku ada dulu sifat macam ni,buat tak taw  je,tapi aku tak tahu la sekarang nie,hg semakin menghantui hidup aku..Benci! Benci!

Aku nak buat keja.Tolongla paham.Aku cuba nak buat tak taw ja kat hg.tapi asal nak buat keja ja,hg mai.Nak cocentrate pown tak boleh!Kalaula aku boleh tumbuk hg.Dush! Dush!

Tapi aku tawla nak atasi hg,aku yang kena kuatkan diri aku.Ya,aku kena lawan dengan hg.Buat tak taw je kat hg then sambung keja macam biasa.

Well, keja aku dahla tak start lagi,suma sebab hg! Benci!Tinggal seminggu je lagi cuti taw!

Ok,fine.memang salah aku.Hg suma betulkan? Kalau aku salahkan hg pown,orang akan kata,'hg la salah Hayatun.Awat hg p duk ikut dia,layan dia'.

Ok.fine.Aku salah.Aku pown malas nak masuk campur hal hg.Aku manusia.Hg...? Entah,bukan manusia sudah pasti.

K,fine.Aku salah.Aku berazam,Esok klau hg tetiba kacau aku bila aku nak start buat keja,aku buat tak taw je.Ish,kalau la aku boleh tumbuk hg.Memang lama aku tumbuk p masuk jel.tak yah kacaw aku dah.

Huh! =.=''

p/s : Kalaulah aku boleh tumbuk Encik _ _ _ _ _ ! Boleh tak korang tolong bagi tips macam mana nak buat tak taw kat Encik _  _ _ _ _  !!!!!












 
Satu tips oleh cik Roza yg comel !
Nak atasi Encik ? ? ? ? ?..tulis besar2 kat keja yang lecturer bagi..'AWAT AKU NI ? ? ? ? ? SANGAT AH?''..

Thanks 4 the tip ..haha..=D



? ? ? ? ? 

ENCIK MALAS

p/s : Encik Malas bukanlah seorang manusia.


Post a Comment

1 Comments

Anonymous said…
hahahaha. . merapu laa hg ni. . tu tips utk ak ja laa. . tp krg berkesan pon. . hahaha. . tp xtaw laa kalo utk ko berkesan sgt. . hahaha. .

sahabatselamanya :)