Subscribe Us

header ads

✿◕ ‿ ◕✿ Copy and paste je...

assalamualaikum...=)

✿◕ ‿ ◕✿       ❀◕ ‿ ◕❀_


ha..comel tak gambar kat atas nie...of course la comel kan...mula2 dulu aku sendiri tak tahu macam mana la nak buat simbol comel2 kat facebook...sampai sekarang aku hanya tau buat satu je...♥...kena tekan..<3...so nanti dia akan jadi bentuk love..hehe..


actually,ada banyak lagi simbol2 kat facebook...kalau korang seorang yang sangat rajin untuk mengingat semua simbol2 kat facebook supaya korang boleh guna..so,silakanla menghafal...tapi kalau korang malas macam aku..just copy paste je...nak copy paste kat mane??


Copy paste kat link bawah nie
http://text-symbols.com/....
http://facebook-emoticons-symbols.blogspot.com/2009/04/cool-figures-made-with-symbols.html

then,korang boleh jugak copy and paste kat blog..yela,korang mesti boringkan guna simbol...=) je...macam aku..hehe 


____________________@__________@@@@@@
_________@________@________@@@@@@
________@___________@_____@_________@
________@_____________@@@__________@
_________@___________________________@
__________@_______@@@@@___________@
___@@@@@@____@@@@@@@_________@
__@_____________@@@@@@@_________@
_@_____________@@@@@@@@_______@
_@_____________@@@@@@@@_____@
_@_____________@@@@@@@______@
___@____________@@@@@_________@
_____@@@@@_______________________@
_________@@_________________________@
_________@___________@@___________@
__________@________@@__@@@@@@@
___________@_____@@
____________@@@@_@
____________________@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

sebabkan aku sangat suka bunga...so...of course aku nak promote bunga...hehe
dan selamat mencuba....(kepada mereka yang tak pernah cuba lagi la.hehe)

Post a Comment

0 Comments