Subscribe Us

header ads

ADIK2.. =)



nie la gelang yang aku bagi kat adik2 ak...waktu ni kitorang pegi zoo taiping....bestnye kalo jadi adik kan..kak rajin beli hadiah ...lagi2 kalo dapat kak macam aku...hehe..perasan =.=,..tapi memang betul pon,kalo adik aku dapat markah tinggi ke...ape ke...aku belikan hadiah...waktu aku dulu..mana ada orang belikah...sebab aku mana ada kakak..aku lah kakak...hehe..

so..kali ni aku nak cakap tentang adik beradik..sekarang ni,dah dua orang adik aku masuk asrama..jadinya..tinggal aku,syafiqah,n yang paling kecik nabilah.so,rumah aku makin sunyila...tp naseb ada nabila yang 4 tahun nie..penyeri rumah dengan celoteh die tu..''=)...smpai tak larat layan...hehe

orang kata bila berjauhan baru rasa rindu..macam ayat orng bercinta plak..hehe..tapi tu lah yang aku rasa bila adik2 aku masuk asrama..rindu nak bergaduh dengan diorang...rindu nak buat bising sama2..rindu nak kemas rumah sama2..rindula..hehe...

so..lepas nie aku akan cuba hargai masa yang aku ada dengan adik2 aku sebaiknya...insyaAllah..sebab lepas nie aku nak masuk ipg plak dan tinggal kat hostel....

tapi kan...aku pelikla..ada dalam kalangan kengkawan aku yang jarang bersembang dengan adik beradik.ada yang kata boleh kira berapa patah perkataan.ada yang kata dah lama tak sembang...aku mula2 memang tak percaya sebab kalo adik beradik aku.. duduk sekali memang tak boleh lawan...pok pek pok pek..hehe(almaklumla semua perempuan)..so,aku sangat bersyukur sebab dapat adik-beradik yang sporting..yang ada bersama dengan aku waktu senang dan susah...


To all my sis...akak sayang korang...hehe..




Post a Comment

0 Comments