Subscribe Us

header ads

Sanah helwah budak kecik!


Alhamdulillah atas nikmat iman dan Islam.Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w.

Sanah helwah budak kecik!

Dah cukup sebulan rupanaya adik aku ni,Nur Maisarah.Rasa macam baru je jaga mak aku kat hospital.Lepas bersalin,kena tahad wad,jangkitan kuman dalam darah,nak berjalan pown payah..

Sekarang Maisarah setahun,aku 20 tahun..nnti bila Maisarah 20 tahun aku pulak 40.InsyaAllah waktu tu,dia pulak yang jaga anak aku..tapi 
waktu tu ayah aku dah 70 tahun lebih,mak aku 60 tahun lebih..dah makin meningkat usia..
Semoga Allah memanjangkan umur ayah and ibu.love u forever~



My youngest cute sis! 




Kek besday Maisarah.














Nur Nabilah,5 years old,' nie besday adik jugak,ibu dah janji nak smbut 2 kali'...=D

To Maisarah:

Nanti dah besar jadi anak yang solehah,dapat tolong ayah and ibu.Dulu,waktu lahirkan Maisarah,akak dapat tengok susah payah ibu jaga Maisarah,ayah ambil cuti,bayar bil hospital.So..walaupun akak taw yang Maisarah memang tak boleh baca lagi,baru setahun=.='', tapi kowt la nanti kalau dah besar,boleh baca..=)

Bila dah besar cam ni,jaga adik,baru dapat rasa macam mana susah payah ayah dan ibu jaga kami semua,6 orang anak kowt! waa..sayang ayah and ibu..forever..dunia akhirat..


Post a Comment

0 Comments