Subscribe Us

header ads

Selawat dan doa.


Alhamdulillah..hari ni dah lepas 2 presentation dalam kelas..dan aku ingin berkongsi pengalaman aku tentang presentation tadi..

Alhamdulillah..untuk presentation Social Studies tadi, inilah kali pertama kali aku rasa presentation yang paling baik  aku pernah buat. Seriously,sebelum ni kadang2 aku blurr dan tak da keyakinan untuk bercakap.Tapi tadi alhamdulillah...Allah permudahkan..




Aku selalu ingat pesan cikgu aku,kalau rasa gelabah dan takut, selawat dan doa. InsyaAllah,Allah permudahkan.

Dan sebelum presentation tadi,aku berdoa supaya Allah permudahkan dan banyakkan berselawat.

Alhamdulillah semua berjalan lancar. Aku tak rasa takut dan apa yang aku nak cakap ..aku berjaya cakap.

Jadi, aku ingin berkongsi kat sini...kalau korang mengelami situasi macam aku..Takut,berdebar dan sewaktu dengannya..
Berdoalah sepenuh hati dan berselawat.
Berdoalah supaya Allah permudahkan kerja korang selepas segala preparation yang dah korang buat.

Ha...baca dengan teliti ayat yang aku tulis atas ni..^
'Berdoalah supaya Allah permudahkan kerja korang selepas segala PREPARATION yang dah korang buat'

Selepas PREPARATION,..means..of coz la korang kena prepare dulu..kalau tak prepare betul-betul and then berdiri kat depan macam kerang busuk..of coz takkan smooth presentation korang(Aku pernah alami benda ni,tu yang boleh cakap ni..hehe..)







Post a Comment

0 Comments