Subscribe Us

header ads

KMPP

KMPP...or nama penuhnya..Kolej Matrikulasi Pulau Pinang.nie la tEmpat aku melanjutkan pelajaran lepas habis spm...kali ni aku nak tunjuk tempat2 yang banyak bagi aku kenangan kat KMPP ni...



Bilik Tutoran 19
ni antara bilik tutor praktikum aku..rasa ak..sem 1 n 2...mesti salah satu subjek akan duk kat bilik tutor ni...agaknye memang dah dijodohkan praktikum kitorangg dengan bilik tutor nie..hehe


ni pulak antaara dewn kuliah waktu kat KMPP...ada banyak kuliah..Kuliah 1 dan 2...untuk student Fizik..sebab diorg ramai watutu batch kitorang...memandangkan kuliah 1 n 2 besar..so,kuliah nie khas untk diorg...

untuk plajar hayat dan akaun...Kuliah 3,4,5 n 6....

ha,ak suke gamba nie..sebab bentuk hiasan dia lawa..perasan tak...bentuk love...kalau jalan dari tepi  tak perasan..tapi bila naik ikut tangga.. nak ke Makmal kompter bru nmpak...dan gamba nie ak ambil  lepas hujan...tu yang lagi terserlah bentuk love die...



yang ni..gambar jalan tepi blog aku...kalau nak pergi kuliah ke..nk pergi kafe ke..lalu jalan nie..and then belok kiri...hehe



tasik ni la tempat kebanyakan orang release tension...petang2 jalan or joging keliling tasik...duduk kat pondok tengah2 tu ke...bagi ikan makan...tapi waktu amik gambar nie tersesat pluak benda yang menyakitkn mata aku tengok...macamana la diorg boleh masuk...aiseh..



nampak tak yang bumbung putih tu...yang tu la org panggil cendawan...hehe....ada orang pggil 'cndwn mksiat'..sebab kat sini banyak couple duk dating...n aku nak bagi nasihat sikit...jangan brdua2 an dengan orang yang bkn mahram..nanti ada org ketiga..'syaitan'...

setakat nie dulu ak crita tntg KMPP...lain masa...lain hari..aku crita lain k..

Maassalamah wailalliqa...=)














Post a Comment

0 Comments